آزادوار شهری به قدمت تاریخ

  

من سی

20 تير 1390 23:56
 
مرسی از آموزش شیرینی پزی
پاسخ:ممنون از توجه تون و اگه خوشتون اومد حتما فتیر رو هم امتحان کنید در بخش غذا های محلی آزادوار و
راستی این کلوچه محلی با کمی تغییرات در شکل ظاهری به این شکل در اومده .
[Web] -

منصوره آزادواری

20 تير 1390 23:53
 

 

باید غذای خوشمزه ای باشد. ممنون از اینکه آموزش آشپزی می دهید. ولی لطفا بفرمایید سبزی سلمه شبیه کدام یک از سبزی هایی است که ما می توانیم در شهر تهیه کنیم. و یا اینکه بجای آن از چه سبزی های دیگری می توان استفاده کرد. در ضمن آیا این آش با سیر داغ و پیاز داغ تزیین می شود یا خیر؟ در ضمن دوغ بایستی ترش باشد؟
پاسخ:سلام . بله خوشمزه است و با تشکر از نظرتون . اگر در بخش گیاهان داروئی در موضوعات مطالب همین وبلاگ ببینید گیاه سلمه را خواهید دید و تا آنجا که مرسوم است فقط از همین گیاه استفاده می شود و این گیاه را اغلب در باغها می توان پیدا کرد (البته در صورت آشنایی کامل با این گیاه)و سیر داغ وپیاز داغ هم استفاده نمی شود . در مورد دوغ هم باید تاره باشد و کمی ترش چون بعد از جوشیدن ترش می شود .

مسلم آزادواری

18 تير 1390 21:18
 
کارت خیلی عالیه .خسته نباشی
وست داری چند تا عکس از قدیمیهای آزادوار برات بفرستم(مربوط به سی,چهل سال پیش....)
پاسخ:سلام دوست عزیز . خیلی ممنون میشم ار لطفتون .خیلی خوشحال می شم .
   

 m.a.ro.e

14 تير 1390 19:28
 
سلام خیلی خیلی ممنون من این ایمیلو از یکی از همکارانم دریافت کردم تو این دغدغه هایی که هممون یه جورایی گرفتاریم با دیدن این صنعت و زحمت این دو عزیز کلی به زندگی دیدگاهم عوض شد ممنون از اینکه به سطح آگاهی ما اهمیت میدید و درپشرفت و پیشبرد اون سهیم هستید خیلی لذت بردم خیلی باورم نمیشه توی این مملکت .........
پاسخ: سلام دوست عزیز خیلی خیلی خوشحالم که تونستم خیلی ها رو با این دو عزیز آشنا کنم تا همه بدونن و درک کنند زحماتی رو که این دو عزیز کشیدند و همه بدونند که برای دیگران زندگی کردن با همه سختی که داره خیلی لذت بخش و با ارزشه و انسان را از بی هدفی و پوچ گرایی نجات می دهد پیشنهاد می کنم اگر تونستی فیلم مستند ش رو هم ببینی . به امید ایرانی آباد تر ادامه دهنده راه این دو عزیز باشیم .
[Web] -

مرضیه

13 تير 1390 21:19
 
سلام دستتون درد نکنه تصاویرخیلی زیبا و جالبی بود. کاش همه, مثل شما به فکر زادگاهشون بودند. لطفا دفعه بعدکه خواستین بیاین آزادوار, قبلش اعلام کنین تا با جوانان روستا در مسجد یا مدرسه یک دیداری داشته باشیم.
با سپاس.
پاسخ:سلام
ممنون متاسفانه دوستان خیلی کم لطفی می کنن و کم سر می زنند اگر هم سر می زنند ما متوجه نمی شیم .شما هم اگر زود به زود سر بزنی خیلی ممنون می شم و هر وقت هم سر زدی حتما یه نظر بذار تا متوجه حضورتون بشیم .اگر امکان داشت و ایمیل داشتی خیلی خوب می شد تا با شما و دوستان در ارتباط بیشتری باشیم چون ما به کمک همه شما نیاز داریم .
[Web] -

من سی

12 تير 1390 21:43
 
پارسایی و پابرهنگی!
چه زیبا
پاسخ:سلام
بله بسیار زیباست . نوشته های خانم نظر آهاری واقعا با ارزشه و جای قدر دانی داره اگه بشه تا اونجایی که بتونم مطالب زیباشو می ذارم . پیشنهاد می کنم حتما نوشته هاشو بخونی یکی دیگه هم گذاشتم ( البته قبلا )
[Web] -

منصوره آزادواری

10 تير 1390 1:55
 
سلام، من یه تعدادی کتاب دارم که میخوام به یه کتابخانه عمومی هدیه بدم. آیا آزادواری کتابخانه ای داره که بشه بهش کتاب داد؟
پاسخ:با سلام به همراه همیشگی،روستا کتابخانه ندارد . ولی اگر نظر سنجی رو دیده باشی یکی از کبود های روستاست. که تصمیم داریم به کمک دهیار ، شورای روستا ، افراد موفق و سایر اهالی یک کتابخانه درست کنیم.پس کتابها تو نگهدار تا بزودی به کتابخانه روستا هدیه دهی.

منصوره آزادواری

10 تير 1390 1:48
 
دوست عزیز ای کاش تنظیمات این شعر را اصلاح کنید زیرا خواندنش سخت است و مطلب به قول گفتنی شهید می شود
پاسخ:چشم . فونت نوشته شده نستعلیق بوده که بعد از نظر شما جایی دیگر چک کردم و نظر شما درست بود. اصلاحش می کنم. ممنون از اینکه اطلاع دادی.

منصوره آزادواری

10 تير 1390 1:46
 
مگر روستای آزادواری پوشش اینترنت دارد؟ منظورم اینترنت پرسرعت و وایر لس می باشد؟
پاسخ:نه. بیشتر جوانان با سیم کارت های ایرانسل به اینترنت وصل می شوند. که من سی دی های آموزشی رو چک کردم فقط به اینترنت دیال آپ برای گرفتن کلاس ( در حد 5 دقیقه اینترنت برای هر جلسه ) نیاز است.که سرعت ایرانسل بیشتر از دیال آپ است.
[Web] -

علیرضا آزادواری

5 تير 1390 18:30
 
باتشکر ازشما که در این راه گام برداشتید پیروز وپایدار باشید
پاسخ: ممنون از لطفتون به امید داشتن روستایی بهتر و آبادتر و آزادوار تر
[Web] - [E-Mail]

علیرضا آزادواری

5 تير 1390 18:24
 
با آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی افراد موفق روستا و به امید اینکه الگوی خوبی برای جوانان امروز روستا باشند.
وباآرزوی آبادانی روز افزون آزادوار وسربلندی ایران عزیز
پاسخ:با سلام و تشکر از حضورتون
هدف ما از راه اندازی این وبلاگ همین بوده امیدوارم شما پیشکسوتان نیز ما را یاری کنید
[Web] - [E-Mail]

منصوره آزادواری

4 تير 1390 23:15
 
ولایت زیبای من، چقدر دوست دارم یک بار دیگه آن را ببینم
پاسخ:انشاء اله قسمتت بشه یک سر بزنی
[Web] -

حسینی

4 تير 1390 14:25
 
دستش درد نکنه آیا این شخص دیوان سید حسن رو هم داره؟>
پاسخ: با سلام و تشکر
نمی دونم ولی بعد از تماس حتما جوابت رو بهت می دم باز هم به ما سر بزن
[Web] -

ariaie70

4 تير 1390 12:59
 
جالبه اما نکته اینجاست که جشن سره سال 90 هنوز نرسیده ودیگر اینکه این شخصی(با کلاه ) که در تصویر دیده میشود کیست؟
پاسخ:با سلام و تشکر از نظرت ولی اگر با دقت می خوندی عکس های این جشن متعلق به سال 1380 است و این شخص ملا شعبان آزادواری خدا بیامرز است
[Web] - [E-Mail]

منصوره آزادواری

3 تير 1390 23:34
 
اگر تصمیم به چاپ گرفتید مرا مطلع کنید. شاید بتوانم کمک کنم (البته در صورت نیاز).
پاسخ:سلام چشم حتما خبرت می کنم و با تشکر از همراتیتون
[Web] -

 

مرضیه

3 تير 1390 15:35
 
با آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی افراد موفق روستا و به امید اینکه الگوی خوبی برای جوانان امروز روستا باشند.
پاسخ:با سلام و تقدیر و تشکر از نظرت.ای کاش عضو بشی تا بتونیم با هم تبادل نظر کنیم.تا بتوانیم ما هم سهمی در پیشرفت روستا داشته باشیم.
[Web] -

 

منصوره آزادواری

3 تير 1390 2:56
 
نگفتید جایی چاپ کرده اید یا خیر؟
پاسخ:با سلام . نه اینکارو نکردیم.
[Web] -

 

منصوره آزادواری

2 تير 1390 2:25
 
perfect
جدا لذت بردم، و از آن جایی که علاقه مند به زبان و لهجه وطنم می باشم بسیار آموختم. این ها را جایی چاپ کرده اید؟
خوشحال می شوم در زمینه معادل سازی اصطلاحات مربوط به پوشاک کمک کنم.
پاسخ:با تشکر اگر امکانش بود برامون ایمیل کن
[Web] -

 

منصوره آزادواری

2 تير 1390 2:10
 
بسیار زیبا، آموزنده و ارزشمند، موفق باشید.
پاسخ: ممنون
[Web] -

 

منصوره آزادواری

2 تير 1390 2:03
 
با پیشنهادات این دوست عزیز بسیار موافقم و برای همه مردم سرزمینم آرزوی پیشرفت دارم.
پاسخ:با نظر شما موافقم ما هم همین نظر را داریم اگه نظر سنجی مون رو هم یه نگاهی بندازی بد نیست
[Web] -

 

منصوره آزادواری

2 تير 1390 1:59
 
من یکبار در کودکی از آزادوار دیدن کرده ام. از این عکس زیبا جدا لذت بردم. فکر می کنم اکثر عکس های شما مربوط به بخش ایستگاه می باشد. چون با آن چه من در کودکی دیده ام بسیار تفاوت دارد، و از کوچه باغ خبری نیست!!!!
پاسخ:با تشکر . در مورد عکس ها یی که مربوط به ایستگاه می باشد بالای عکس نوشته شده است و فقط چهار تا از عکس ها مربوط به ایستگاه است

 

منصوره آزادواری

2 تير 1390 1:54
 
همشهری سلام

چه خوب که ما آزادواری ها کمی حس وطن پرستی داریم. اما یادمان نرود که راه را به اشتباه نرویم و نگذاریم دوری از وطن ما را به اشتباه بیاندازد. چه کسی حاضر است در جایی زندگی کند که یک بیمارستان، یک دانشگاه، یک کارخانه یا اداره، یک سینما، یک مرکز تفریحی و هزاران یک دیگر ندارد. پس شعار ندهیم. سکوت که نان و آب نمی شود، تحصیل نمی شود، بهداشت نمی شود. هوای پاک اگر چه لازم است اما کافی نیست و الا این همه آدم شهرنشین در همه جای دنیا همه چیز را ول می کردند و می رفتند روستا. زندگی در روستا به زمینه ای نیاز دارد که به قطع ما که در شهریم آن را نداریم. و البته من معتقدم هیچ کس محکوم نیست که آن جایی که به دنیا آمده بماند. زیرا آدم ها حق انتخاب دارند. مطلب احساسی و زیبای شما مرا به یاد روزی در ایام شباب انداخت که رفته بودم ابیانه، و با تمام وجود گفتم ای کاش من اینجا زندگی می کردم! جهان دیده ای گفت دختر جان اگر قرار بود اینجا نیمه شب کودکی را به دنیا بیاوری هرگز چنین آرزویی نمی کردی!!!!!!
پاسخ:با سلام دوست خوش ذوق .
در ابتدا باید بگم که هدف از این متن این نبود که همه به روستا باز گردند بلکه این بوده که همه کمک کنند تا آنهایی که مانده اند به خصوص جوانان روستا انگیزه ای پیدا کنند تا بتوانند روستا را با نیاز های خود هماهنگ سازند . این روستا به خیلی جیز ها نیاز دارد ولی ابتدا باید دید مردمش را کمی باز تر کرد و کمی انگیزه داد .
[Web] -

 

علی

1 تير 1390 18:29
 

 

سلام مهندس میبینم نظرم خوب بوده دنبالش گرفتی(افراد موفق). راستی 7 تیر میرم آزادواراین ترمم تموم شد. راستی الان کجا سکونت داری؟ با ما راه بیا مهندس.......... همه جوره پایی ایم.
پاسخ:با سلام . انگار شما هم زیاد دوست نداری شناخته بشی. ایمیل که نگذاشتی ، جزء اعضای وبلاگم که نیستی.لااقل بقیه دوستان که عضو هستن هم ایمیل گذاشتن و هم اسم کامل و هم شماره تلفن و عکس گذاشتن. دوست دارم با شما در ارتباط باشم ولی چطوری؟ الان ساکن تهرانم . یک نگاهی به پروفایلم بندازی بد نیست.

 

چطوری پایی ؟

 

آزادوار که رفتی با ما در تماس باشی و وبلاگمون به بچه های روستا معرفی کن. ما رو یادت نره داداش

[Web] -

 

REZA

1 تير 1390 16:43
 
با سلام .پیشنهاد میدم با توجه به شناختی که از اقای حلاجیان دارم بیشتر از اشعارش استفاده کنید.باتشکر صادقی
پاسخ:با سلام و ممنون از نظرت.من یکی از دفترهای شعرشو مطالعه کردم وبا هماهنگی خودش تعدادی از شعراشو در وبلاگ قرار دادم و به ایشان آموزش دادم تا از این به بعد خودش شعراشو توی وبلاگ بذاره.و قرار شد از 10 تیر این کار رو انجام بدهد. اگر شما دوست عزیز ساکن ازادوار هستی از ایشان پیگیر باش سریع تر این کار رو انجام بدهد یا
[Web] - [E-Mail]

 

rezA

1 تير 1390 16:32
 
با سلام.چطور جواب سولات بدم.راهنمای کنید
پاسخ:سلام داداش برات ایمیل می کنم بااای
[Web] - [E-Mail]

 

زینب

1 تير 1390 16:14
 
سلام. من اهل روستای آزادوار نیستم . ولی فامیلیم آزادوار و اجدادمم در مشهد سکونت داشتن. تو مدرسه، دانشگاه، محل کار و .... خیلیا بهم میگفتن شما سبزواری هستین!!واقعا مشتاقم این روستای قشنگ رو ببینم. و البته یک روزی خواهم دید . انشالله

پاسخ:با سلام . همه جای ایران سرای من است. امیدوارم که بتوانیم میزبان خوبی برای ایرانی های عزیز باشیم.اگر خواستی بیایی جشن سره هر سال موقعیت خوبی برای دیدنه.
 



نویسنده: داود ׀ تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمامی حقوق برای سایت روستای آزادوار محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است